OBSESSION

Jag befinner mig den här veckan i Stockholm för praktik på café&resturang på Gärdet!

Tänkte bara berätta om en lite störd tvångstanke som jag har.
När jag sitter på till exempel en buss och lyssnar på musik med ena hörluren i örat så måste jag alltid ha den i det örat som är utåt, dvs inte mot fönstret. Varför undrar ju ni då?
Jo, för att om jag har den i det örat som är "inåt" så känns det som om jag släpper ut tankarna så att alla andra kan höra dom. Jag känner alltså att jag måste stänga in tankarna på nåt sätt så att jag kan få ha de ifred. Haha, jag vet, sjukt stört! 
Men alla har vi våra små sjuka tvångstankar.



Kommentarer
Postat av: Mossan

Kul! Sån var/är jag med fast med andra saker. T ex så var jag tvungen att slänga en sak till om jag slängde något, så att den första inte skulle bli ensam. Ja jag vet, knäppt!

2010-05-25 @ 10:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0