HELGEN!

Åh helgen ja! Fyfan, den mest ironiska helgen någonsin tror jag, spenderade hela helgen med Miranda och tur var det iallafall.


Fredag - Miranda och jag kilade hem till mig efter skolan, bakis och skit. Hade myskväll. Skämdes sönder. Sov.

Lördag - Sjukt oflyt hela dagen. Letar fest hela kvällen. Slutar med att vi inte gör någonting. Sover hos Mirre.

Söndag - äckelfotografering, sämst i världen. Hata. Sover hos Miranda. 

Idag - Ledig. Skönt.

Orkar inte gå in så djupt på varje detalj av vad som hände i helgen men galen var den.


Sen Hagafesten i torsdags: Skitkul!!

Bjuder på två bilder från i torsdags med mina älsklingstjejer när vi var utklädda till militärer på Hagafesten.





HOT!


Kommentarer
Postat av: Mossan

Cooolt!

2010-10-11 @ 15:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0