SAKER JAG SAKNAR

Gud vad allt är rått och kallt nu. Är väl inte ensam om att både sakna förra sommaren och längta till nästa.

Jag saknar förra sommaren så mycket, spenderade 2 månader av den i Rhodos stad med fest, bartending, nya vänner och härligt väder. En riktig upplevelse vill ja säga!
Saknar också alla fina sommardagar hemma i min lilla by jag bor i. Spenderade inte så många dagar hemma denna sommar så den här sommaren ska de se till att njutas av fina älven, männsikorna, min familj, naturen osv.





Mysig båttur på älven i våran pontonbåt i Augusti förra sommaren, fyfan va mysigt det var,
lyssnade på Hoffmaestro, rökte, njöt av kvällssolen och bara ah.. Njöt! Så jävla härligt. Saknar.


Nästa sommar ska bli lika grym som den förra, har en massa saker att se fram emot, bla studenten, USA resan med min familj, umgås med fina äkta vänner, vara hemma, resa runt, flytta? Japp, u name it! Sommar, kom igen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0