WEHO!

Idag är en bra dag! Och igår var en bra dag. Igårkväll hade vi onsdagsmys á la Lindvalls. Vi brukar alltid mysa till det lite extra på lillalördagarna. Så igår lagade mamma Flygande Jacob till middag, det var jag, mamma, Simon och Jocke. Efter det såg vi på en iochförsig rätt kass svensk film och åt glass och myste. Jag älskar att bara vara hemma.

Och ja som sagt, idag är bra dag också. Solen skiner för fulla muggar, dock jävligt kallt men fint. Allmänt bra humör idag bara! Känns gött. Satt tillochmed med ett stort leende på bussen i morse vilket inte riktigt hör till vanligheterna att jag gör en vintermorgon på väg till skolan, men det kändes bara härligt saker och ting.

Nu ska jag bege mig hemåt. Imorn händer det roliga saker!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0